ÚVOD

REGISTRACE

PROPOZICE

SPONZOŘI

KONTAKT

Rotavské pahorky 2017
Propozice závodu

První ročník běžeckého a turistického závodu na 10 km určeného pro širokou veřejnost.

KDY: 23.9.2017 prezentace 11:00 hod., start běžeckého závodu 13:00 hod., start nordic walking závodu 13:10 hod. Ukončení závodu 16:40 hod.

KDE: město Rotava, turistická základna SLUNÍČKO, GPS: 50.3146022N, 12.5734589E

TRAŤ: délka 10 km, smíšený povrch, zejména lesní zpevněné cesty a vedlejší pozemní komunikace, trať bude přehledně vyznačena

STARTOVNÉ: 100,- Kč při platbě předem na účet 2502015033/0800 (od 19.9. nebude již možná platba předem na účet z časových důvodů) 150,- Kč při platbě na místě (u štafety platí startovné každý z účastníků), muži a ženy nad 60 let 50 % sleva  

V CENĚ STARTOVNÉHO: účastnické tričko s výběrem velikosti (platí pro předem přihlášené s uhrazeným startovným) pamětní list, startovní číslo, občerstvení na trati a ihned po závodě, zázemí se servisem (šatna, wc, sprchy)

LIMIT PŘIHLÁŠENÝCH ZÁVODNÍKU: vzhledem k tomu, že je to první ročník závodů a tedy pro nás všechny jedna velká neznámá, tak je limit zatím nestanoven. Vyhrazujeme si však právo ukončit registraci předčasně s ohledem na omezenou propustnost tratě, bezpečí závodníků, plynulosti závodu a kapacitě zázemí.

REGISTRACE: registrace je možná online na stránkách http://www.rotavskepahorky.wz.cz/ a na facebookových stránkách Rotavské pahorky viz. odkaz na přihlašovací formulář, v registračním formuláři uvedete emailovou adresu, na kterou vám přijdou pokyny k platbě s jedinečným variabilním symbolem, pro lepší orientaci můžete při platbě do zprávy pro příjemce zadat vaše jméno a příjmení. Od 19.9. nebude již možná platba předem na účet z časových důvodů. Registrace v den závodu možná od 11:00 do 12:00 hod., organizátor si vyhrazuje právo registraci v den závodu kdykoliv zrušit.

KATEGORIE: Běh 10 km - Muži, Ženy,  Štafeta 2x5 km - záleží na vás,  Chůze - jedna kategorie bez rozdílu pohlaví. Účastnit se mohou dospělí bez rozdílu věku. U mládeže je spodní věková hranice pro účast dosažení věku 15ti let. Individuální výjimky (tzn. účastníci mladší 15ti let) může povolit organizátor závodu. Všichni nezletilí závodníci (tzn. mladší 18ti let) běží na odpovědnost svých rodičů. Doporučujeme přímo při závodě doprovod rodičů či dospělého běžce. Každý přihlášený závodník předem vyplní a podepíše čestné prohlášení k účasti na sportovní akci, kde bude uvedeno, že celý závod absolvuje na vlastní odpovědnost a vlastní nebezpečí. Za nezletilé podepíše toto prohlášení zákonný zástupce. Bez podepsaného čestného prohlášení nebude závodník na trať vpuštěn. 

ŠTAFETA 2x5 KM: V kategorii štafeta obdrží oba závodníci shodné startovací číslo doplněné písmenem „a“ a písmenem „b“, přičemž startuje účastník s písmenkem „a“ a do cíle dobíhá účastník s písmenkem „b“. Čas je měřen celkový oběma účastníkům. Na předávku bude po startu závodu účastník s písmenkem „b“ dopraven vozidlem zajištěným organizátorem akce a účastník s písmenkem „a“ bude po předávce dopraven zpět na základnu Sluníčko stejným způsobem.

MĚŘENÍ: měření bude probíhat stopnutím času stylem start-cíl. Každý závodník obdrží startovací číslo, které musí mít viditelně na sobě připevněné po celou dobu závodu. Na případné reklamace měření nebude brán zřetel (na sekundy si tu nehrajeme).

OBČERSTVENÍ: Na trati závodu bude možné zotavení a regenerace na dvou občerstvovacích stanicích (voda, iontový nápoj). Třetí občerstvovací stanice bude umístěna ihned po doběhu v prostoru cíle (voda, iontový nápoj, ovoce).

VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ: Vyhlášení vítězů proběhne po doběhu posledního závodníka (čas ubude upřesněn na místě). Vyhlášeni budou tři nejlepší z každé kategorie.

ČASOVÝ LIMIT ZÁVODU: Pro dokončení závodu v každé kategorii je stanoven limit tři a půl hodiny.

PROGRAM: prezentace: 11:00 - 13:00, start závodu: 13:00 běh, 13:10 nordic walking , program pro děti 14:00 - 16:00 , konec závodu 16:40 hod., 17:00hod. afterpárty po závodě, vystoupení členů hudební skupiny Ulice, ukončení akce cca: 01:00 hod. Organizátor si vyhrazuje právo program kdykoliv změnit. Rozvoz zpět domů (Rotava a okolí) ve večerních hodinách zkusíme zajistit také (včas upřesníme).

PARKOVÁNÍ: odstavná plocha před základnou SLUNÍČKO

UBYTOVÁNÍ: Pro sportovní nadšence z dalekého okolí jsme schopni zajistit ubytování. Na samotné chatě je kapacita omezená. Pod chatou je možnost postavit si stan. O ubytování rozhoduje vždy organizátor akce a případný zájem musí být včas nahlášen. V případě dotazů na ubytování pište prosím na email:  rotavskepahorkygmail.com

ORGANIZÁTOR AKCE: Hlavní pořadatel:  Martin Rezek, zástupci: Michal Hilko, Martin Tvarůžek, Michal Červenka (na konci měsíce srpna dojde ke změně na zapsaný spolek Rotava otevřeně, čekáme na zápis do rejstříku)